goalballjonny

Följ min väg mot världseliten i goalball

Nominerad till årets handikappidrottare i Östergötland!

Publicerad 2015-11-12 10:01:00 i Smått och gott,

Jag såg nu att jag inte har nämt det för er här på bloggen, även om ni som följer min Facebooksida redan har sett det, men jag kan nu iaf avslöja att jag är nominerad till årets handikappidrottare i Östergötland.

Jag hade ingen aning om att jag var nominerad. Plötsligt en träning dök det bara upp en fotograf som ville fotografera mig litegrann inför galan. En väldigt trevlig och positiv överraskning får jag säga!

Den 27 november går i vilket fall idrottsgalan av stapeln här i Linköping och på länken nedan kan ni se alla nomineringar samt lite övrig info kring kvällen.

Idrottsgalan i Linköping 2015.

Jag hoppas att ni håller alla tummar ni kan för att jag ska ta hem priset som årets handikappidrottare i Östergötland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökare online: Besökare idag: Besökare fr.o.m. 14-10-25: