goalballjonny

Följ min väg mot världseliten i goalball

Upp och ner

Publicerad 2016-10-24 21:36:10 i Träning,

Träningen går lite upp och ner just nu. Egentligen känns det mesta bra, förutom löpningen, som fortfarande inte fungerar. Efter ett längre uppehåll där har jag nu börjat testa att springa med kompressionsstrumpor, efter expertråd, men det verkar tyvärr inte ge någon effekt. Ska ge det några gånger till, men än så länge märker jag ingen skillnad. Däremot körde jag skiten ur mig på ett pass roddintervaller igår. Blev riktigt slutkörd. Kändes väldigt bra får jag säga! Även goalballträningen nu ikväll kändes väldigt bra. En tämpofyld träning med mycket upp och ner, start och stopp, för att prata hockeyspråk. Fick upp pulsen väldigt bra och fick träna på fokus under press, explosivitet, kondition i stort och så lite precision på det. Bra träning helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökare online: Besökare idag: Besökare fr.o.m. 14-10-25: