goalballjonny

Följ min väg mot världseliten i goalball

Lång intervju med mig i Förmiddag i P4 Östergötland

Publicerad 2017-01-28 21:45:00 i Smått och gott,

I tisdags var jag med i direktsänd radio i P4 Östergötland.

Det började med att en tjej ringde mig för några veckor sedan.
Hon hade hittat min blogg och blev väldit inspirerad av mig och allt jag företar mig.

Det hela utmynnade i att jag kom dit och var med i direktsändning, där vi skapade ett personportrettt av mig, där vi pratade allt från goalball och elitsatsning till hockey, att förlora synen i tonåren och att vara med och starta upp en restayrang.

Lyssna om ni vill, första timmen av programmet är det som gäller och här har ni programmet så som det lät i radio.

Vill ni istället ha en klippt kortvariant utan musik så har ni den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökare online: Besökare idag: Besökare fr.o.m. 14-10-25: