goalballjonny

Följ min väg mot världseliten i goalball

Vidare behandling hos naprapaten

Publicerad 2017-03-27 16:48:53 i Träning,

Förra veckan var jag återigen hos naprapaten och det såg mycket bättre ut än första gången jag var där. Rygen var inte lika sned och det gjorde definitivt inte lika ont i benen när han tryckte längs insidan av smalbenen. Helt bra är det inte, men definitivt mycket bättre.

Jag fick vidare akupunktur och elbehandling, han vred, knäckte och tryckte lite varstans och så fick jag med mig några rörlighets och behandlingsövningar hem som jag ska göra varje dag fram tills jag ska dit igen.

Det är nu på måndag, 3/4, som jag ska dit igen och fram tills dess är det fortsatt löpförbud, så får vi se hur det artar sig efter nästa måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökare online: Besökare idag: Besökare fr.o.m. 14-10-25: