goalballjonny

Följ min väg mot världseliten i goalball

Sjuk

Publicerad 2016-01-08 14:44:46 i Träning,

Nej, 2016 kunde ha börjat bättre.

Först löpproblemen som jag skrev om i förra inlägget och nu är jag dessutom sjuk.

Hade feber igår, hade hoppats att det skulle vara bättre idag, men det är det inte.

Det innebär att jag missar helgens landslagsläger i Malmö, tillsammans med England, där det hade blivit mycket matchspel och där det framförallt, för egen del, hade varit extra nyttigt att träna speluppfattning när det står annat motstånd än vanligt på andra sidan, men så blev det alltså inte.

Surt, men det är inget att göra åt.
Jag får istället vara hemma och kurera mig och komma tillbaka med nya krafter efter denna sjukdon, som jag inte hoppas håller i sig särskilt länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökare online: Besökare idag: Besökare fr.o.m. 14-10-25: