goalballjonny

Följ min väg mot världseliten i goalball

Lions idrottsstipendium

Publicerad 2015-12-12 22:03:30 i Smått och gott,

idag var jag i min kära hemstad Skänninge för att ta emot Lions idrottsstipendium 2015 i samband med julmarknaden där i stan.

Det är ett stipendium som varje år delas ut till någon inom idrott/kultur med anknytning till Skänninge och i år blev det alltså jag som fick äran att ta emot stipendiumet.

Det är ett stipendium som kommer väldigt väl till pass, i synnerhet eftersom det annars inte finns några pengar alls att tala om i själva satsningen, så därför är det extra kul att faktiskt uppmärksammas för det jag gör och det slit jag lägger ner på detta, i princip helt ideellt, bara för att nå världseliten. ett ekonomiskt extratillskott sitter därför inte helt fel och jag är väldigt tacksam över detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökare online: Besökare idag: Besökare fr.o.m. 14-10-25: