goalballjonny

Följ min väg mot världseliten i goalball

Bästa lagträningen på länge

Publicerad 2014-10-25 19:05:13 i Träning,

nästa helg avgörs som sagt Stockholm international paragames 2014. Då kommer Claudio Quitral att spela med oss och idag var han på besök för att träna och genrepa lite med oss.

Det var en riktigt bra träning. Hans skott är tyvärr något som vi aldrig får här på hemmaplan annars och det gör tyvärr att man blir lite extra skärpt och på hugget. "Tyvärr" är det eftersom att man egentligen alltid ska vara på hugget. Givetvis försöker jag alltid att vara det, även om det inte alltid är det lättaste med de förutsättningarna jag har här på hemmaplan, men när det är en spelare som skjuter såpass mycket bättre än vad någon av oss ordinarie spelare gör så blir det både roligare och mer inspirerande att träna.

Träningen då?
Ja, den var som sagt riktigt bra. Bästa på länge vågar jag nog säga. båda lagen höll vårt defensiva snitt som vi har satt upp och spelet kändes tryggt och stabilt. Samarbetet med Claudio fungerade dessutom riktigt bra, så jag är jättenöjd med dagens pass, särsilt min defensiva insats.

Kommentarer

Postat av: ♀ THE REVOLT ♀

Publicerad 2014-11-23 23:51:44

Bra att du va nöjd med den dagens pass iaf!^^

svar: jag är väl mest förvirrad enligt mig sj :o

Han är intressant på samma sätt som Stalin och Hitler är intressanta? De har ju lagt många spår ju :o studerar man de förstår man varför historien blev som den blev samtidigt som varför vår samtid blev som den blev ^^

Alltså problemet är inte hatkommentarer eller taskiga kommentarer?:o De skiter jag fullständigt i, drf publicerar jag dem. Det är annat som kommer där som jag stör mig på, orkar inte rada på det och så. Så vi skiter i det :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökare online: Besökare idag: Besökare fr.o.m. 14-10-25: